logo

Queremos abrir os portos dos teu desco de TV

luns 02 novembro 2009 | 36 Comentarios

Benvidos de novo a este espazo virtual no que vos mantén informados de primeira man da actualidade de R. Hoxe toca un post para os nosos clientes de televisión dixital, eses que teñen nos seus fogares un descodificador de televisión.

Como sabedes, sobre todo aos que máis vos gusta remexer nos aparellos, se mirades a parte de atrás do noso desco hai diferentes conexións, entre as que podedes ver unha toma de entrada e outra de saída do sinal, o euroconector, unha toma ethernet ou a conexión á toma eléctrica.

Pois ben, de seguro que sabedes que a conexión ethernet está limitada. É dicir, o desco só serve para enviar e recibir información en dúas direccións: do cliente a R e de R ao cliente. Deste xeito podedes comprar películas e partidos en PPV ou recibir información sobre o que se está a emitir a través da nosa guía electrónica de programación.

A nosa idea sería abrir os portos do descodificador de televisión de xeito gratuíto entre os clientes que teñan acceso a internet de R, para así aumentar as posibilidades e as opcións que ofrece este servizo.

Vamos, que entre aqueles máis inquedos e que vos gusta montar unha pequena plataforma multimedia na casa isto pode ser máis que interesante. E para os que non teñades nin idea de que permitiría facer, simplemente comentarvos que se poderían conectar aparellos coma o teléfono, o vídeo, un disco duro multimedia, a videoconsola ou un SlingBox.

Lembrade o tema da reunión informal. Se alguén se quere reunir con nós para tratar de mellorar o servizo, se nos enviades un correo a quecheparece@mundo-r.net indicando a vosa dispoñibilidade (data e lugar), intentamos pechar un encontro.

Un saúdo e ata a próxima.




Comentarios

A verdade é que ten moi boa pinta, cando pensades facelo realidade? Xa me tarda o poder empezar a fedellar no desco!

enviado por Diego o 02 novembro 2009 ás 01:24 PM CET #

Sinceramente mejor sería que apostarais por un desco moderno con salida HDMI, preparado para HD.Y por supuesto seguir con el proyecto del VOD.Mientras no tenemos lo que cité,cosas que me parecen básicas hoy en día, todo lo demás me parece innecesario,pero vamos,si ni la epg ofrece la información de la programación mas allá de 24 horas...

enviado por mar o 02 novembro 2009 ás 01:56 PM CET #

Totalmente de acordo con Mar, o HDMI e o HD son uns standards hoxe en dia e deberiades de pensar que a maioria de xente que merca unha tele a merca con entradas HDMI e Full HD ou HD Ready e estaria ben que tivesedes algunha canle en HD.

enviado por Diego o 02 novembro 2009 ás 02:02 PM CET #

Non teño claro o que fai isa apertura da conexión do desco.

¿Sería unha conexión directa a internet ou se conectaría ó noso cablemódem de internet pra facer unha rede interna entre os dous e sair a internet por este último (sempre falando deses novos servicios que permitiría)?

enviado por fervigo o 02 novembro 2009 ás 03:05 PM CET #

Ola de novo fervigo. Si, sería a primeira das opcións que comentas.

Tratariase dunha conexión directa á internet do cablemódem que hai no interior do desco.

Un saúdo.

enviado por quecheparece o 02 novembro 2009 ás 05:35 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

Home... un pouquiño máis de información non viria mal jeje, eu teño o desco de R e máis de unha vez mirei por ahí na internet se alguen sabía para que podia servir e sempre me din que está "capado", agora ben, para cando seria esa "apertura de portos" e qué poderiamos facer con ela? moitas gracias, un saudo!

enviado por Iván o 02 novembro 2009 ás 05:56 PM CET #

Diego, Iván, a nosa idea é poder abrilos de aquí a uns de meses, pero a data non a tomedes como fixa, senón coma o mellor dos escenarios. Vamos, que se está para o ano xa sería bo ;)

E sobre o que se pode facer con isto, vou preparar un post para a semana que vén que igual é ilustrativo.

Un saúdo.

enviado por quecheparece o 02 novembro 2009 ás 05:58 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

o sea teoricamente se le podria enchufar un portatil por ejemplo y es como si tuvieras dos conesiones a internet en casa, me imagino que la velocidad de subida como de bajada seria minima y cual seria

enviado por pablo o 02 novembro 2009 ás 06:04 PM CET #

Pablo, a velocidade estaría limitada a 1Mbps/256Kbps.

Un saúdo.

enviado por quecheparece o 02 novembro 2009 ás 06:10 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

algo asi me imaginaba, aunque si fuera un poco mas nadie se quejaria, para asi actualizar el antivirus el windons y alguna cosita mas, se notara en la calidad de imagen de la tele, se agradece para no tener que andar desenchufando el de sobremesa para actualizar el portatil, pero no te enfades o no dijas que no estamos interesados, toda mejora es interesante, pero creo que los que tenemos servicio de tv nos interesaria mas el hd como las conexiones hdmi, y el epg creo que se llama asi cuando quieres ver lo que van echar, funcione como es devido este fin de semana como para no perder la costumbre volvio a fallar, o como tienen en imagenio cuando compras una pelicula tienes 24 horas para verla, la puedes parar, adelantar atrasar

enviado por pablo o 02 novembro 2009 ás 06:22 PM CET #

Ujum. Entendo o que me dis pero sego con dubidas ó non estar seguro de todo o que iso implica (preguntei mal).

Preguntas:
- ¿Dita conexión a través do desco ten IP propia?
- ¿Dita conexión usa o caudal da conexión de Internet ou é independente/extra (e que caudal tería)?
- ¿Podese comunicar un aparello que teñamos na casa conectado ó desco con outro que teñamos conectado ó cablemódem de Internet (e a que velocidade sería)?
- Entendo ca conexión queda totalmente aberta a "calquer uso", como se nos estivesemos conectando ó cablemódem de internet

¿Ou estoume trabucando totalmente do que vai isto? :S

Saúdos :)

enviado por fervigo o 02 novembro 2009 ás 06:22 PM CET #

fervigo, así me gusta, preguntas interesantes e que ben poderían formar parte do post.

Efectivamente a conexión dispón de UNHA IP propia.

Usa un caudal independente, como lle indiquei a Pablo de 1Mbps/256Kpbs.

En canto a se se pode comunicar un aparello que teñamos na casa conectado ao desco con outro que teñamos conectado ao cablemódem de internet,
contectaríanse a través de internet, non a través do coaxial da casa. Esa conexión a través do coaxial da casa necesitaría do uso do estándar MOCA que non está incluído nin no desco nin no cablemódem. Iso si, xa vos adianto que está en estudo para o novo desco HD do ano que vén ;) (aínda que ese é outro tema).

Por último non estará permitido calquera uso xa que este caudal é adicional e gratuíto.

Un saúdo.

enviado por quecheparece o 02 novembro 2009 ás 07:10 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

Por último non estará permitido calquera uso xa que este caudal é adicional e gratuíto.
No se va a poder usar como una conexión de internet por la cara (cada cosa es para lo que es),es lo que deduzco.

enviado por Indiana o 02 novembro 2009 ás 07:32 PM CET
Sitio web:: http://quecheparece.blogs-r.com/weblog/ver-post/queremos_abrir_os_portos_dos#comments #

Deduces bien, Indiana, deduces bien.

Un saludo.

enviado por quecheparece o 02 novembro 2009 ás 07:42 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

adicional si, gratuito no por lo que entiendo solo se lo dareis a quien tenga contratada tambien conexion a internet, los que tengo solo tv no lo tendran, o sea lo pagamos, a que llamas cualquier uso, no creo que nadie con esa velocidad se ponga por ejemplo a utilizar el emule o un programa parecido, como ya te comente espero que no haya cortes por ejemplo cuandome ponga a actualizar el windons, el antivirus o algun programa parecido, sino a que os referis con el de cualquier uso, para tener claro el uso que le podremos dar

enviado por pablo o 02 novembro 2009 ás 07:42 PM CET #

No, si es para que la gente se de cuenta y no se haga expectativas falsas, y pienso que lo deberías dejarlo bien claro, que después los dimes y diretes son peligrosos.Y no vaya a ser que la gente que no tiene internet o lo tiene con el combo 2 piense que le va a salir gratis. Ya me entiendes.
Un saludo.

enviado por Indiana o 02 novembro 2009 ás 07:52 PM CET
Sitio web:: http://quecheparece.blogs-r.com/weblog/ver-post/queremos_abrir_os_portos_dos#comments #

Sí, sí, la idea es sobre todo abrir los puertos para servicios relacionados con la televisión.

enviado por quecheparece o 02 novembro 2009 ás 07:55 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

Este servicio es cojonudo para aquellos que tienen una tele con conexion a internet para 'navegar' desde ella, que cada vez son mas frecuentes.

Más preguntas, a parte de poder conectar a internet un equipo (bien sea la tele que decia, un pc, una videoconsola etc...), desde ese puerto ¿podremos gestionar el deco?, ¿que seria por interfaz web?, en caso de afirmativo para ambos casos, ¿podriamos gestionar el deco desde un equipo conectado al cable modem o desde internet (fuera de casa)?.
Decis que estara 'capado' para que nadie le de un uso indebido, imagino que aun asi lo que permitireis sera al menos ¿navegacion web (youtube), streaming y poco mas?

enviado por QueTzaL o 02 novembro 2009 ás 08:17 PM CET #

A ver que me aclare...

Entón, se conectase un PC a ese porto, podería navegar sen problemas??? Qué clase de limitacións teriamos???

enviado por Julio o 02 novembro 2009 ás 09:30 PM CET #

"está en estudo para o novo desco HD do ano que vén"

¡Ala! ¡No me digas esas cosas que me pongo tonto!

Estaré aquí el 02 de noviembre de 2010 para echártelo (o no) en cara :P

enviado por CartDestr o 02 novembro 2009 ás 10:03 PM CET #

e os que temos o descodificador piratilla?
Tamén funcionará a conexión xD

era broooooma.

enviado por obreiro o 03 novembro 2009 ás 09:23 AM CET #

por certo, penso que o título correcto do post sería "queremos habilitar a conexión ethernet do teu desco TV."

xa que a priori se pode trabucar coa redirección de portos TCP.

Por certo...non é noso, é de R !

enviado por obreiro o 03 novembro 2009 ás 09:25 AM CET #

yo creo que habrá que esperar a ver la utilidad real una vez se abran..

yo siempre había pensado en enchufar un linux multimedia por alli y ver así las pelis sin necesidad de grabarlas, directas desde el disco duro; a ver sí no explotaba algo.. pero la verdad es que aún no lo he intentado.. estaba en la mente

sobre el temita de para quien era esa conexión, creo que lo dejo bastnate claro en la descripción del artículo, poone en negrita para clientes que tengan internet contratado; por lo cual, para mi no caben malentendidos

sobre el HD que dicen algunos.. pues bien, os hago un poco de copy paste de la wikipedia, porque no es oro todo lo que reluce

# Es sumamente costosa y solo se ha hecho pequeñas inversiones, limitando su cobertura
# Técnicamente es imposible que todos los canales de televisión (ya sea con señal abierta o de suscripción) sean de alta definición a la vez, pues se agotaría el ancho de banda del espectro de frecuencias.
# Solo un número reducido de televisores está listo para recibir esta señal. Según un cálculo, se necesitarían 20 años más para reemplazar a las televisiones de tubos catódicos; sin embargo hay un problema, estos son más baratos y por lo tanto se venden más.
# Internet ya tiene contenido en Alta Definición, por lo que se duda si su implantación en TV tendrá éxito[

enviado por iván louzan o 03 novembro 2009 ás 01:11 PM CET
Sitio web:: http://opinguino.es #

QueTzaL, el desco no se podrá gestionar. Y para aquellos (Julio e Iván) que preguntáis que se permitiría hacer, pues se podría navegar y hacer streaming.

Prometo hacer un post para la semana una de las funcionalidades que os podrían interesar: el SlingBox. Pero para resumir, podríais enviar la señal de televisión a través de la red a otro televisor en vuestra casa o bien hasta otro PC que tengáis en otra vivienda. Desde el PC podríais manejar el desco, cambiar los canales o el volumen y hasta comprar PPV.

Un saludo.

enviado por quecheparece o 03 novembro 2009 ás 04:42 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

obreiro, quédome coa túa IP. Tamén era broma ;)

CartDestr, creo que vamos a realizar una encuesta para ver qué es lo que más os interesa de cara el año que viene. Estáte atento a las próximas semanas en el blog.

Un saludo.

enviado por quecheparece o 03 novembro 2009 ás 06:45 PM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

Entono el "mea culpa" Iván Louzan y quecheparece, por no haber leído:
A nosa idea sería abrir os portos do descodificador de televisión de xeito gratuíto entre os clientes que teñan acceso a internet de R
Un saludo

enviado por Indiana o 03 novembro 2009 ás 07:05 PM CET
Sitio web:: http://quecheparece.blogs-r.com/weblog/ver-post/queremos_abrir_os_portos_dos#comments #

Sobre lo que comentas de conectar un slingbox para enviar las imágenes a través de la red a otro equipo... No conozco muy bien ese sistema, pero no se antojan un poco escasos 256Kbs para enviar las imágenes, o va sobrado sin que haya problemas de saturación para el funcionamiento del desco¿? Habeis hecho ya pruebas para ver qué tal marcha la cosa¿?

Un saludo.

enviado por bas o 04 novembro 2009 ás 06:37 AM CET #

¿Isto é algo que se está a decidir se se vai facer ou a priori é algo que xa non fai falla que demandemos?

Vai polo se ten sentido ser unha das demandas na reunión.

enviado por fervigo o 05 novembro 2009 ás 05:37 PM CET #

Ben. Aínda que so sexa para navegación, é un punto de acceso máis (e ubicado nun bon lugar da casa para contidos audiovisuais de internet).
Seguindo co desco, os que non temos pantallas de máis de 32 non imos apreciar moito a diferenza suposta da emisión HD.
Persoalmente eu apreciaría moito máis unha boa EPG e moito máis aínda un doble sintonizador que permitise gravar unha canle mentras vexo outra.
Sen ánimo ofensivo, pero creo que a meirande parte dos clientes non somos uns frikis que necesitemos ter o último estándar dispoñible en todos os aparellos (sobre todo se é pagando máis).

enviado por Xis o 07 novembro 2009 ás 11:36 AM CET #

Eu teño o cablemodem conectado a un router neutro. Teño un disco duro multimedia, situado o lado da tv.
Xa estaba emocionado pensando que conectado o disco duro ó desco formaria a rede co router... é unha magoa que non se poda facer:(

¿Que utilidade real lle vedes a dita conexión de internet aparte de conectar a unha consola, especialmente a XBOX porque non ten wifi?

enviado por Twiky o 08 novembro 2009 ás 02:13 PM CET
Sitio web:: http://www.emetreinta.es #

Buenos días:
Primero y antes de nada daros mi mas sincera enhorabuena porque creo que R ahora si esta haciendo cosas verdaderamente interesantes y que se diferencian de la competencia. Por otra parte lo de la imagen en HD para el año que viene me parece lo que creo que todo el mundo estaba deseando y ahora si que vais a diferenciaros de los demás, al menos yo doy saltos de alegria. En cuanto a las conexiones a internet con los 30 y 100 megas ya me estabais sorprendiendo gratamente puesto que nadie da lo que vosotros ofrecéis, y ahora una conexion independiente en la tele cuando precisamente me planteaba comprarme una tele con Full HD y conexión Lan directa, si señor ahora si que estoy alucinando. Esto lo único que provoca desde mi humilde opinión es que que nadie se quieres dar de baja de R porque esto si es CALIDAD por lo menos yo que estoy tan encantado que no me lo creo.
Solo os pediría una cosa por reyes: Estaría bien que los abonados a internet de R con la opción que os parezca tengan conexión con modem 3G gratuita que os parece?.Gracias por Innovar.

enviado por Pablo o 09 novembro 2009 ás 10:25 AM CET #

Punto uno, cualquier cosa que sea gratis y te de una posibilidad más siempre es bien recibida. Es como pedir un refresco y te regalan una tapa (que suerte tienen en Lugo). Para mi la gran noticia es el deco HD el año que viene. No se van a tardar 20 años en cambiar a HD (incluso full), el otro día en Coruña se abrió un establecimiento muy conocido y había colas enormes de gente llevándose Full HD para casita. Siempre vas a notar la alta definición, aunque obviamente en teles de 40" o más lucen mucho mejor. Y que la gente no lo aprecia, hombre, sin ir más lejos, viendo un partido de fútbol en un bar con una pantalla LCD un poco grande cantaba ya un poco que no fuera HD, ya que en esas teles, por buenas, se notan mucho más las miserias de la televisión convencional. Finalmente felicitaros por la llegada del nuevo Deco ya que llegáis justo por un pelo a que me diera de baja del Combo R. Más que nada porque pagar 100€ para conectar 50" 1080p por Euroconetor como que no. Siento desviarme del asunto. Tenéis en general un buen servicio pero nos os durmáis con la tele ni con la subida de internet (creo que también la suben, justo a tiempo de no darme de baja del combo R, jeje).
Buen trabajo XD

enviado por Fran M o 09 novembro 2009 ás 10:41 AM CET #

"E sobre o que se pode facer con isto, vou preparar un post para a semana que vén que igual é ilustrativo."
Xa pasou un mes e aínda non puxeches nada. :P

Un saúdo. ;)

P.D: na páxina de purafibra.com, onde enlazades á páxina mundo-R.com, está mal o enlace, xa que o enlace mándate á dirección: "mundo-r-com" (véxase o "-com", cando tería que rematar en ".com")

enviado por Julio o 09 decembro 2009 ás 08:31 PM CET #

Pois sí Julio, a lo tonto a lo tonto foi quedando a cousa.

enviado por quecheparece o 10 decembro 2009 ás 09:27 AM CET
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #

Igualmente,totalmente de acordo con Mar, o HDMI e o HD son uns standards obrigatorios hoxe en dia e deberiades de pensar que a maioría de xente que merca unha tele,, mercaa con entradas HDMI e FullHD.O desco de R está obsoleto,por ser suave co calificativo e, de feito, no meu caso en particular vexo mellor a tele coa saida de sinal do tdt que trae incorporado - unha phillips de última xeración -.Incluso coa PS3 - vía PLAYTV - a calidade da sinal supera con creces o desco "dixital" de R.Estiven a piques de darme de baixa do servizo combo R por este motivo que repito creo é imprescindible dado o custo que supón o citado servizo.Por certo, sabedes si se pode conectar o cable dixital de R directamente a entrada de sinal do tdt da TV - pasando do desco - e usar a tarxeta de R na interface de entrada que trae a TV - usando un adaptador, por suposto -.Graciñas,e un FELIZ aninovo para tod@s.

enviado por Manuel o 10 xaneiro 2010 ás 04:51 PM CET #

Manuel, dinme que si, que si se pode facer, pero a tarxeta de R non servirá para nada.

A tele-TDT sintonizará as canles de TDT que R emite en aberto. E de momento estamos en probas, o servizo non é o definitivo.

Un saúdo.

enviado por quecheparece o 11 xaneiro 2010 ás 02:05 PM CET #



Enviar un comentario

Nome:
Correo electrónico:
URL:
O teu comentario:

sintaxe html: deshabilitado