Nova tarifa internet móbil R
Ola xente. Como sabemos que cada vez temos máis clientes que precisan estar conectados á Rede dende calquera lugar e que para eles non só é importante unha boa conexión á rede fixa senón tamén unha conexión móbil, pois dende o día 1 de xullo melloramos as nosas tarifas de datos. E ademais sacamos unha promoción polo que a podedes gozar gratis durante todo o verán.
Xa hai tempo que vos dixemos que queríamos mellorar a nosa tarifa plana de datos. Eramos conscientes que era un punto frouxo da nosa oferta e por iso estivemos a traballar duramente para lanzarvos agora unha tarifa que nos parece moi atractiva: internet móbil R con navegación ata 1Xb e licenza de correo móbil por 19€/mes+IVE. E como estamos con bo tempo, durante todo o verán non pagaríades nothing the nothing.
Algo rebaixamos a cousa, ou non? Ademais, o mellor é que non imos cobrar o exceso de tráfico. É dicir, que se se supera o límite do plan se reduce a velocidade da conexión, pero a ti non che cobramos máis. Así non ides ter que andar co medo de “a ver canto levo consumido”, “a ver se me vou pasar”, “a ver se...”. Ademais, como no verán andades de aquí para alá (que se as Cíes, que se o Festival de Ortigueira, que se aos Caneiros a Betanzos, a Festa da Dorna a Ribiera, a da Guadalupe en Rianxo...), como vos dixen antes, podedes usar este servizo completamente gratis ata o 20 de setembro se nos colledes o módem USB subvencionado por 0€ con permanencia de 18 meses.
E que módem USB temos? O candidato que temos para que se case co voso portátil (ou cando menos que se arrexunte) é o Huawei E156, que permite unha descargas de 3,6 Mpbs. Téndelo gratis cun compromiso de permanencia de 18 meses e a promoción das cotas gratis durante o verán ou ben, se o queredes libre e sen permanencia, custaría 59€ (e non teríades a promo). Dicirvos tamén que temos unha tarifa de 250Mb por 12€/mes que tamén temos promocionada coas cotas gratis durante o verán se pillades o Huawei subvecionado. Iso si, o Huawei pode variar segundo a dispoñibilidade das nosas existencias.
E se prefiredes gastar un pouco menos, porque realmente o que facedes é estar pendentes da vosa conta de correo (Gmail, Hotmail, Mundo-R, POP ou IMAP) e navegades un pouco, pois temos o correo móbil por 6€/mes que permite navegación ata 50 megas. Ademais, para que o probedes tamén durante todo o verán gratis, tedes promocionadas as cotas a 0€ ata o outono (20 de setembro) e sen compromiso. É dicir, que se o queredes probar só estes meses e despois dalo de baixa, non vos cobraríamos un can porque non ten permanencia, nada, ren de ren. Dicirvos que aquí tampouco cobramos o exceso de tráfico pero, iso si, a velocidade da navegación baixa.
Esperamos que vos guste esta nova tarifa de 1Xb porque, como xa vos dixen, eramos conscientes de que a tiñamos que mellorar. Era unha demanda que moitos de vós nos fixérades e como aquí as cousas non caen en saco roto (aínda que ás veces non podemos facer todo o que nos gustaría), parécenos que a cousa nesta ocasión non anda desencamiñada: é unha tarifa bastante económica, permite navegar habitualmente dende o PC (non para descargar a saco, pillíns) e non se cobra o exceso de consumo.
O dito, que xa me comentaredes o que vos parece. E se algúen se acolle á promoción de gratis durante o verán, que conte aquí a súa experiencia a ver como lle vai.
Unha aperta xente!

Hola!
Los nuevos precios pintan muy bien, pero... ¿el exceso a qué velocidad sería? Espero que sea al menos 128kbps.
Felicidades por el gran paso que habeis dado ;-)
enviado por Miguel o 29 xuño 2009 ás 02:18 PM CEST #
Hola,
me parece genial que os hayáis puesto las pilas en este aspecto, falta hacía ;).
La duda: tengo un compañero que estaría interesado en esta oferta pero no es cliente de R (R no llega a su casa). ¿Sería posible para él coger la tarifa de 19€ al mes?
Saludos
enviado por Javier o 29 xuño 2009 ás 03:40 PM CEST #
La verdad es que llega un poco tarde la oferta, ya que es lo que tienen prácticamente todas las compañías de la competencia, salvo las OMV, que la superan (Simyo ofrece 5GB por 25€).
enviado por Dani o 29 xuño 2009 ás 03:45 PM CEST
Sitio web:: http://elaqueldeaquellar.es #
Hola, la verdad es que esta vez si podemos aplicar el "cambiache o conto", estas tarifas de datos pueden ser muy interesante para muchos.
Tengo unas duda,a ver si pueder aclararmelas:
1.- El Modem que proporcionais es de 3,6 Mps, yo dispongo de un modem HSDPA 7,2 Mbps, la red de vodafone que usais permite 7,2 Mbps. ¿Que velocidad tendre si contrato con vosotros, 7,2 que da la red o 3,6 y por eso proporcionais un modem de solo 3,6?.
2.- A que velocidad se reducira una vez consumido lo contratado?
3.-¿Teneis alguna tarifa de mas de 1 GB de trafico?
4.-¿Es posible contratar estas tarifas de datos sin tener que contratar ningun otro producto de R?.
Saludos y gracias.
enviado por otro o 29 xuño 2009 ás 03:51 PM CEST #
Me parece un acierto esta mejora del internet movil que está ahora tan de moda pero...
¿Para cuando prestareis atención a vuestro 'internet fijo'? al que no le echais un vistazo desde hace ya... tela...
Que si, 30/1 - 100/3... Lo veo tan lejos... y es una oferta bastante... en fin...
Comentaban en bandaancha el 100/3 que todavía estaba en una fase de prueba... Entre otras cosas, a la espera de un standard más solido del 802.11n para que los routers suministrados para estas conexiones tubieran opción a ir con WIFI y no desaprovechar el 70% de lo contratado en caso de una conexión via WIFI...
En mi opinión, la oferta de 100/3 no tendrá muy buena acogida por parte del publico residencial, no así la 30/1 que parece una opción mucho más valida, eso si, con un upload completamente ridículo, pero que le vamos a hacer, yo soy de los que desistió hace ya muchos años en cuanto a esperar a que cualquier ISP se desmarque de los demás haciendo algo ''puntero'' (R en su día parecía que se desmarcaba pero paró bastante rápido truncando ilusiones, eso de 'Galicia is different' duró poco :( ) (Bueno... ahora Jazztel parece que se mueve a pasos de gigante en este aspecto)...
Yo, soy cliente de R más que nada porque el ADSL tiene las pegas que tiene... que son muchísimas, pero desdeluego, la diferencia tan abrumadora que se paga entre el cable y el ADSL, da que pensar... Antiguamente, me cambié a R por cuestión de latencias, dado que ningún ADSL en España ofrecía fastpath (Cosa que en el resto de Europa llevaban ofreciendo varios años, hablo de más de 5 o 6 años atrás) pero actualmente, Jazztel ofrece esta posibilidad, y muchos se están cambiando porque el precio es muy inferior y bueno... Hoy por hoy, en época de recesión, 'la pela es la pela' que dirían los catalanes...
Bueno, es la primera vez que escribo por aquí, felicidades por el blog, es realmente entretenido de leer y nos mantiene informados :)
Graciñas.
enviado por SuPRiMo o 29 xuño 2009 ás 04:36 PM CEST
Sitio web:: http://non.com #
Como decía Jack el destripador, vayamos por partes.
Con respecto a lo que pregunta Miguel, la velocidad bajaría hasta los 64 Kbps una vez consumido el límite de la tarifa.
Miguel, esta oferta la podría contratar cualquiera. Una cosa es nuestra oferta de red fija, para lo cual sí que tenemos que llegar a casa del cliente, y otra la oferta de móvil. Con el tema del móvil podemos llegar a todo el mundo, así que tu compañero no tendría problema.
Otro, si tienes un módem de 7,2, en condiciones óptimas podrías tener esa velocidad. Pero ya te digo que dependerá un poco de la saturación de la red móvil, porque esa velocidad es complicado conseguirla. De todas formas, antes ofrecíamos también un Novatel de 7,2 Mbps.
Las otras tarifas de datos que tenemos son:
- correo móvil con 50 megas: 6€+IVA
- 250 megas: 12€+IVA
- 3 gigas: 39€+IVA
En ninguna de ellas se cobra el exceso y en todas la velocidad pasaría a ser de 64 Kbps. Ah, y todas tienen promoción durante el verano si se contrata el módem USB subvecionado, menos la de correo móvil, que ahí no hay compromiso ya que no hay módem USB.
Y sí, es posible contratar alguna de estas tarifas sin ningún producto a mayores. De hecho, se puede contratar una tarjeta de datos y ya no tendrías que pagar los 6€ de consumo mínimo del móvil. Pagarías sólo la tarifa de datos.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 29 xuño 2009 ás 04:38 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Hola.
Gracias por contestar a las preguntas con tanta rapidez. Otra cuestión, respeto a lo último que pusiste en tu comentario, ¿se pondrán a la venta terminales con tarifa de datos asociada?
De nuevo felicidades ;-)
Un saludo.
enviado por Miguel o 29 xuño 2009 ás 04:44 PM CEST #
SuPRiMo, de verdad que estamos trabajando en el tema, pero dependemos de muchas cosas, y sabemos que a veces es un tanto frustrante para el cliente ver que los cambios tardan.
De hecho, en este mismo blog comenté en el mes de enero que sabíamos que teníamos que mejorar el tema de las tarifas de datos. Entre otras cosas dependíamos de un proveedor y de negociar una serie de cosas. Nos ha llevado varios meses, pero lo anunciado se ha hecho realidad:
http://quecheparece.blogs-r.com/weblog/ver-post/os_m%C3%B3biles_de_r#comment14
Un saludo.
enviado por quecheparece o 29 xuño 2009 ás 04:47 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Hola de nuevo Miguel.
En principio con cualquier móvil subvencionado que tenemos a día de hoy en la nuestro catálogo (http://tenda.mundo-r.com) se puede contratar esta tarifa de datos. Puedes navegar bien desde el terminal o conectarlo con un cable al portátil y hacerlo desde ese equipo.
Si me preguntas si vamos a sacar algún terminal con mayor subvención por contratar la tarifa de datos, la verdad es que por ahora no.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 29 xuño 2009 ás 04:53 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Hola y gracias de nuevo.
Una última pregunta, ¿al contratar una tarifa de datos se elimina el consumo mínimo mensual de la línea de voz o iría por separado (consumo mínimo 6, 29 o 59€ + tarifa de datos)?
Un saludo.
enviado por Miguel o 29 xuño 2009 ás 05:09 PM CEST #
Gracias por la atención quecheparece, seguiremos a la espera de noticias, esperemos que este verano haya novedades.
enviado por SuPRiMo o 29 xuño 2009 ás 05:17 PM CEST
Sitio web:: http://non.com #
Miguel, la tarifa de datos va por un lado y la de voz por otro. Pero si únicamente te interesa la tarifa de datos podrías contratar una tarjeta de datos, con lo que ya no pagarías los 6€+IVA a mayores del consumo mínimo de llamadas.
La tarjeta de datos vendría a ser una SIM que está configurada sólo para datos (y con la que no podrías llamar).
Un saludo.
enviado por quecheparece o 29 xuño 2009 ás 05:21 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Una vieja demanda, llevo con ella desde que sacasteis RMobil, y que es el unico motivo que tras estas tarifas (ya era hora !!xD) me ata a Movistar es el tema de la multisim.
Al igual que Movistar seria interesante que ofrecierais clonicos de la tarjeta SIM con el mismo numero. Asi podriamos tener nuestro MobilR con su tarifa de datos y con una copia de la SIM en el Huawei podriamos navegar desde el portatil. Tecnicamente creo que no es nada complejo y otras operadoras lo ofrecen con un coste (Movistar hasta 4 tarjetas, la original y 3 copias por 3 euros al mes).
Con unas ofertas de datos como teneis ahora lo veo casi imprescindible para no tener que andar metiendo y sacando tarjeta del movil al modem. Ademas a algunos nos gusta tener mas de un movil: un Iphone y una Nokia o una HTC y tambien es muy util en ese caso.
Podrias sugerirlo?? Yo en estos meses lo he propuesto 4 o 5 veces en mis llamadas al CAC pero sin resultados. Y la verdad tener varias tarjetas con el mismo numero lo veo sencillo y seria un servicio extra cada vez mas interesante.
enviado por CJ-V300 o 29 xuño 2009 ás 06:47 PM CEST #
CJ-V300, paso ahora mismo tu sugerencia al responsable de móvil.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 29 xuño 2009 ás 06:53 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
CJ-V300, ya he hablado con el responsable de móbil R. Me comenta que un servicio parecido está planificado para septiembre/octubre pero no cubre completamente tu demanda porque vamos a dar clónicos de tarjetas pero sólo para voz.
Es decir, puedes llamar y recibir llamadas desde otra tarjeta pero no navegar o enviar y recibir SMS.
De todas formas, tienes una alternativa. Si lo que quiere es tener una segunda tarjeta en el móvil puedes dar de alta una tarjeta solo para datos, meterla en el módem y listo. Así no pagas cuota de voz y usas la tarjeta sólo para navegar sin necesidad de sacar la otra del móvil.
Un saudo.
enviado por quecheparece o 29 xuño 2009 ás 07:57 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Gracias por la info.
Hombre lo que sugieres es una alternativa pero si quieres usar el modem en un portatil y recoger el correo en el movil entiendo que supondria suscribir dos tarifas de datos: una solo de datos y otra de datos asociada a una linea de movil. Uff ya no sale muy a cuenta por lo menos en mi caso.
Supongo que antes que hacer eso la mayoria, si el uso es puntual, sacariamos la sim del movil y la meteriamos en el huawei de turno que es justo lo que queria evitar.
Si tienes varios moviles lo de los datos podia obviarse pero no recibir sms en los clonicos te puede dejar un pelin aislado en el mundillo de hoy tan aficionado a SMS a discrecion para informarte de todo: desde un cafe con amigos hasta la devolucion de la RENTA xDD.
Lo que me hace gracia de lo que me comentas es que ese "proyecto" de multisim para el otoño es exactamente el mismo que tenian otros operadores cuando empezaron con los clonicos de las SIMs. En Movistar hace años la multisim solo permitia sms y datos en la pcpal. Posteriormente permitia sms en todas y actualmente sms y datos en todas las sims (los sms premium se reciben solo en la pcpal pero eso ya es otra historia). Asi que quiero creer que la multisim de R seguira una evolucion parecida.
Como siempre gracias por tu interes y si de vez en cuando si tienes oportunidad puedes presionar un poquito sobre unas multisim 100% aun mejor.
Saludos.
enviado por CJ-V300 o 29 xuño 2009 ás 09:18 PM CEST #
Pois si que lle dechedes un bo impulso a tarifa de datos :) Aledame que non forades pola via de cobralo exceso de tráfico. E co de poder elixir entre ter ou non o servizo de telefonía móvil, moito mellor.
A única dubida que se me ocorre agora é a velocidade teórica de subida (a de baixada creo que xa está dita) que se pode alcanzar coa vosa conexión, tanto antes de excedelo tráfico coma despois.
Saúdos :)
enviado por fervigo o 30 xuño 2009 ás 08:32 PM CEST #
Ola fervigo.
A velocidade de subida sería a misma que a de descarga, 64 Kbps cando se exceda o tráfico. Durante unha navegación normal o upstream sería de 384 Kpbs polo que sei.
Un saúdo.
enviado por quecheparece o 30 xuño 2009 ás 09:34 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
"Y sí, es posible contratar alguna de estas tarifas sin ningún producto a mayores. De hecho, se puede contratar una tarjeta de datos y ya no tendrías que pagar los 6€ de consumo mínimo del móvil. Pagarías sólo la tarifa de datos.
Un saludo. "
Hoxe dixéronme nunha tenda R que non é posible contratar as tarifas de 50 e 250 MB únicamente para datos, só a partir da de 1 XG, co que as tarifas de 50 e 250 terían asociadas un servizo de voz co seu consumo mínimo de 6€,. Gustaríame que me confirmaras isto.
E xa de paso, comento que ante a suxerencia de clónicos da SIM, coincido con CJ-V300 en que non ten moito sentido que o clónico sexa só para voz. Xa de facelo exclusivo, que sexa só para datos, para ter a principal no móbil e a de datos no módem. O conto é ter o acceso ó tráfico de datos en máis dunha tarxeta.
enviado por Paco o 02 xullo 2009 ás 07:24 PM CEST #
Ola Paco.
O da tarifa dos 50 megas é certo e o da de 250 megas non. Explícoche: a tarxeta de datos só para 50 megas comezarase a comercializar a partir do 20 de setembro, polo que a promoción coas cotas gratis este verán é para os que xa teñen móbil R.
A tarifa de 250 megas si que se pode contratar dende xa, pero esixe que nos collas o módem usb promocionado.
Un saúdo.
enviado por quecheparece o 03 xullo 2009 ás 09:28 AM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Vaya!!! en un par de dias parece que ha cambiado mucho esto, ya casi no entiendo nada...
La de 50MB solo para clientes de voz, la de 250MB a webos con modem usb (no entiendo el interes de R en obligar a adquirir un modem a quien ya tenga uno), ¿la de 1 y 3GB?
Para ver si consigo enterarme...
Tengo un modem usb libre (por tanto no quiero modem ni promocionado, ni libre), quiero contratar la tarifa de 1GB. ¿Puedo hacerlo sin ser cliente de R en ningun otro producto y sin tener que contratar o comprar nada mas?, ahhh y sin tener ningun contrato de permanencia?
Saludos
enviado por otro o 03 xullo 2009 ás 09:29 PM CEST #
Teño varias preguntas máis:
- Se decidimos contratar o módem ca súa permanencia asociada, ¿cal é o custe por rompela? ¿É como nos servizos fixos, un prorrateo dos meses que nos queden de contrato?
- ¿Non existe ningún módem que alcance os 7,2 Mbps como opción para comprar con R?
- ¿O módem é libre?
enviado por Paco o 04 xullo 2009 ás 07:27 PM CEST #
A nova tarifa está ben, pero penso que quen sae beneficiado con ela e a xente que non está con R, por ese lado estou de acordo, o que se debería mirar e os propios clientes de R, xa que hay que pensar que xa estamos pagando una tarifa de datos, e po lo tanto, e un doble gasto, e doble beneficio pra R.
Explícome, hay que darse de conta que cuando se contrata datos mediante USB, os que xa temos a través de cable, realmente estamos pagando un servicio duas veces, por lo que si temos USB funcionando, o normal e que o cable esté apagado.
Digo eu non cabría a posibilidade de os clientes de R facerlle una tarifa especial según Combos ou Contratos, ou Móbil ou igual que se dan puntos por todos os servicios, rebaixar o coste do USB según servicio ou según puntos.
enviado por José Diz Lamas o 05 xullo 2009 ás 12:29 AM CEST #
Hola otro.
Durante el verano, por el tema de la promoción, las condiciones para contratar las tarifas de datos de 250Mb, 1Gb y 3Gb requieren contratar el módem USB de R (libre o subvecionado, sin permanencia o con permanencia). A partir del 21 de septiembre las condiciones ya cambian.
Con respecto ao que me pregunta Paco, se rompes a permanencia sería 120€ que se van descontando en función dos meses que leve con nós o cliente.
R nestes momentos está a ofrecer un módem usb Novatel que permite 7,2 Mbps de velocidade e que en breve se vai substituír polo Huawei de 3,6 Mbps, polo que durante un tempo será o único que teñamos. E si, o módem é libre.
En canto ao que comenta José Diz, nós cremos que nesta promoción estamos beneficiando aos clientes. De feito, os que xa teñen móbil poden desfrutar gratis durante todo o verán e sen promoción do correo móbil con 50 megas para navegar sen compromiso de permanencia. Algo que non poden facer os que non son clientes.
Realmente isto para nós non é dobre beneficio. É unha tecnoloxía diferente,con provedores diferentes e custos diferentes. Non por que os clientes deixen de usar os megas na nosa rede fixa se nos compensa a nós cos megas na rede móbil. Son dúas cousas individuais. É como me dis que ao sacar a telefonía móbil cobramos dúas veces o servizo, por unha banda o fixo e por outra o móbil. Xa che digo que son dúas cousas diferentes e que se adoitan empregar en contextos diferentes: o fixo na casa e o móbil cando non estás nunha localización fixa.
O custo cremos que xa o rebaixamos bastante (de 29€+IVE por 1Xb, pasamos a 19€) polo que non sería sinxelo facer o que dis. Xa che digo que son dúas redes moi diferentes con distintos provedores, polo que sempre hai uns gastos fixos. O que si, imos analizar o que comentas dos puntos no móbil para ver se podemos facer algo.
Un saúdo.
enviado por quecheparece o 06 xullo 2009 ás 01:15 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Ola a todos.
Visto o lío que montamos coas condicións de contratación dos plans de datos e despois dunha serie de supostos que me formulou por correo un lector do blog, intento explicar con detalle as condicións:
- todas as novas contratacións de plans de datos levan a promoción de desconto das cotas
- o plan de correo móbil con 50 megas non se comercializa con tarxeta só de datos e tampouco se ofrece con módem. É dicir, o cliente ten que usar a tarxeta que xa ten de voz.
- o plan correo móbil (50 megas) non leva asociada permanencia
- os plans de datos 250, 1Xb e 3Xb só se comercializan estes meses de verán con módem USB, con ou sen tarxeta SIM de datos
- os plans de datos 250, 1Xb e 3Xb levan permanencia asociada de 18 meses en calquera deses plans agás que se compre o módem a prezo libre
- se contratas o módem a prezo libre non poderás acollerte á promoción deste verán. Tes que pagar as cotas do plan dende o primeiro día pero non terás compromiso de permanencia
- non é posible contratar unha tarifa de datos cunha SIM de datos sen contratar o módem USB
- a alta do plan de datos tramítase dende o momento da contratación/solicitude
Un saúdo e desculpade.
enviado por quecheparece o 06 xullo 2009 ás 01:35 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Bien por R, una vez mas os tengo que descartar.
Me parece correcto tener que pagar desde el 1º dia si no se compra el modem promociaonado al no tener permanencia. Peroooooo ¿Porque no poder contratar solo la sim de datos de 250,1GB y 3 GB?
Me parece lamentable que querais obligarnos a compraros un modem para poder contratar la tarifa de datos.
¿Le ganais mucho al modem usb? por otra explicacion no encuentro ...
Saludos
enviado por otro o 06 xullo 2009 ás 07:17 PM CEST #
otro, la SIM sólo de datos se va a poder contratar, pero a partir del 20 de septiembre.
No es fácil explicar el tema, pero se trata de un problema nuestro en los sistemas. No hemos hecho bien la promoción de este verano, así que por ahora sólo se pueden contratar los planes de datos con el módem USB. Como te digo la responsabilidad es nuestra, pero ahora no podemos hacer nada mientras no finaliza la promoción. Una vez acabada, el 20 de septiembre, ya podéis traer vosotros vuestro módem USB.
Y para que veas que no hacemos negocio, en unos días vamos a sacar un módem USB mucho más barato por si nuestros clientes lo quieren coger libre.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 06 xullo 2009 ás 07:31 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
"No es fácil explicar el tema, pero se trata de un problema nuestro en los sistemas. No hemos hecho bien la promoción de este verano, así que por ahora sólo se pueden contratar los planes de datos con el módem USB."
Puff, pois tede moito coidado con este tipo de erros. Seguro que a máis de un lle interesaba esta tarifa para o verán e conta cun móbil ou módem para iso e non quere ter que comprar outro. Podedes ofrecer a posibilidade de devolvelo, ou incluso de entregalo precintado.
enviado por Paco o 06 xullo 2009 ás 07:58 PM CEST #
Una duda que tengo. Los que ya tenemos la opción de correo móvil, pero la que había al principio con cuota de 10Mb, se nos aumenta automáticamente a 50Mb o debemos llamar para que se nos aplique la nueva modalidad? En mi caso tengo hasta junio del año que viene el servicio promocionado, si llamo para que activen la nueva modalidad que es gratis hasta el 20 de septiembre, si luego doy de baja el servicio, se restituye el anterior que tenía con el que no pago nada hasta el 2010 o perdería la promoción? O directamente, al tener ya el de 10Mb no es posible solicitar la promo nueva?
Un saludo.
enviado por Bas o 07 xullo 2009 ás 07:39 PM CEST #
Hola Bas.
Efectivamente el tráfico pasaría de forma automática de 10 a 50 megas. Pasa un poco como las opciones de internet, cuando mejoramos la velocidad, tanto los nuevos clientes como los de siempre ven mejorado el producto.
Lo que sí, como ya tenías el producto contratado de antes no podrías acogerte a esta nueva promoción.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 07 xullo 2009 ás 07:55 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Entiendo que la cuota que tengo ahora son 50Mb y no 10? Si es así no necesito acogerme a la promo, si tengo correo movil gratis hasta junio del 2010... O se supone que llegado el 20 de septiembre se me vuelve a pasar a la cuota de 10Mb?
Es que hay un poco de lío con este tema y cuando llamé al 1449 no tenían tampoco muy claro el asunto de hasta cuándo tenía la promo del correo.
Te importa si te mando un mail para explicarte el tema un poco más detalladamente? Más que nada es para no liar en el blog con temas particulares que lo mismo confunde más a la gente, que ya está la cosa algo liadilla al parecer... jejeje
Un saludo y muchas gracias
enviado por Bas o 07 xullo 2009 ás 08:27 PM CEST #
Sí, sí, escríbeme a quecheparece[a]gmail.com
enviado por quecheparece o 07 xullo 2009 ás 09:06 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Vaya lío!!!
A ver, habéis metido en el mismo saco los planes de internet móvil y de internet "en" el móvil.
Me informan en Atención a Particulares de que "el único plan de datos que puedo contratar para mi HTC Diamond es el de 50 MB". Es verdad???
-No: Vuelvo a llamar otra vez.
-Sí: Llevamos meses rogando para que actualizaseis las tarifas. Os agradezco que os hayáis puesto, y que por 6 euros, ahora tenga 50MB sin pagar el exceso, pero cuando pedíamos unos planes mejor, la mayoría se refería a un plan con más de 1 GB. Los planes de internet móvil que estáis presentando pueden ser un avance, pero si no nos los ofrecéis a los clientes de móvil... Entenderéis que nos cabree, no???
enviado por Pablo o 13 xullo 2009 ás 05:58 PM CEST #
Justo te acabo de contestar en el otro post, Pablo :D
Sé que es un poco lioso, pero lo explico un poco más arriba en un comentario. Como acabamos de sacar una promoción de lanzamiento con estos nuevos planes, durante el verano sólo se podrán contratar con el módem USB. La idea es que a partir de septiembre, sin la promoción, se puedan contratar estas tarifas para navegar si te interesa sólo a través del móvil.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 13 xullo 2009 ás 07:59 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Bueno, te digo lo mismo. No me parece bien que despues de tanto tiempo pidiendo una mejora de las tarifas, os salgais por la tangente.
Veremos si es verdad lo de septiembre, y como va, porque tambien habías prometido tarifas de internet en el móvil para el verano y ya ves como estamos. Ahora, INCLUSO TENEMOS UNA OPCIÓN MENOS!!!
enviado por Pablo o 14 xullo 2009 ás 02:21 PM CEST #
"Y sí, es posible contratar alguna de estas tarifas sin ningún producto a mayores. De hecho, se puede contratar una tarjeta de datos y ya no tendrías que pagar los 6€ de consumo mínimo del móvil. Pagarías sólo la tarifa de datos.
Un saludo. "
Acabo de llamar a R y me dicen que NO se puede contratar el USB de 1Gb si no se da de alta una linea de móvil (con los 6 euros asociados) o se es cliente de cable.
¿es correcto o la chica que me atendió "no funciona"?
enviado por undamodia o 20 xullo 2009 ás 05:00 PM CEST #
undamodia, te han informado mal.
Como explico más arriba, se puede contratar con las siguiente condiciones: se comercializan con módem USB, con o sin tarjeta SIM de datos y lleva permanencia asociada de 18 meses excepto que se compre el módem a precio libre.
Si contratas el módem a precio libre no podrás acogerte a la promoción de este verano.
Un saludo.
enviado por quecheparece o 20 xullo 2009 ás 05:31 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Bueno, eu vou insistir. As tarifas de internet agora están moi ben, pero ¿para cando unha mellora nas tarifas de voz? Recoñeceredes que non son moi competitivas, e creo que aí tedes marxe para melloralas. Pensade que os que abandoan as tres grandes en favor de Yoigo e OMVs ó final sempre é por prezos competitivos. ¿Está planificada unha revisión das tarifas de voz?
enviado por Paco o 22 xullo 2009 ás 11:02 AM CEST #
Ola Paco.
Comentarche en primeiro lugar que cremos que as nosas tarifas están bastante ben. Claro que se crearon pensando sobre todo nun usario de R: 500 minutos de chamadas gratis dende calquera combo a móbiles R, 0cent/min de móbiles R ao todos os números da conta (só se paga o establecemento da chamada) e 3 cént/min a todos os fixos e móbiles de R.
De todos os xeitos, como xa anunciei nalgún comentario do blog, estamos a revisar as tarifas e prevemos sacar algunha novidade este ano.
Un saúdo.
enviado por quecheparece o 22 xullo 2009 ás 12:01 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Pero pénsao ben. Moitas compañías xa ofrecen chamadas a 0 cent/min, pero non só entre os números dos aboados, senón a todos os da compañía. Eu son usuario de R e aínda así non me compensa. Pensa que non chamo prácticamente a ningún número móbil R porque son minoría. Só chamo habitualmente a un. Coma min hai moitos. Tarifas de 17 c/min ou de ata 29 non son para nada competitivas.
Porta a todos os números da túa familia a Yoigo con "La del 0" e xa non che compensa. Porta a túa liña a Pepephone que has de aforrar de todas formas, porque ó final chamas a moita xente distinta dende o móbil.
De todas formas recoñezo que está moi ben iso dos 500 min a móbiles R dende o fixo, pero pensa tamén que cada vez menos xente chama dende o fixo. Igual non van por aí os tiros.
enviado por Paco o 23 xullo 2009 ás 02:48 PM CEST #
De todas formas espero impaciente a rebaixa de tarifas, se me compensa o cambio dende Pepephone tomareino moi en conta, sobre todo cos vosos novos plans de datos.
enviado por Paco o 23 xullo 2009 ás 02:48 PM CEST #
Paco, ao final xa che digo que é cuestión de a quen chamas e cando usas o móbil. "La del cero" que comentas de Yoigo, ten as chamadas ao resto de operadores a 12cent/min+IVE. Eu teño a de tarde porque polas mañás non uso o móbil e falo a partir das 5 da tarde os días laborais e as fins de semana a 9cent/min+IVE
E Pepephone non ten servizo de chamadas perdidas. A algúns non lles importará e a outros si.
Bueno, o caso é que a ver se podemos sacar algo e se vos gusta ;), que tampouco é plan andar a compararnos cos demais
enviado por quecheparece o 23 xullo 2009 ás 04:15 PM CEST
Sitio web:: http://www.quecheparece.com #
Puntos que busco na telefonía móbil, por orde de importancia:
. Sen consumo mínimo nen cuotas mensuais
- Que non sexa dependente de ter contratado outro servizo
- Prezo unitario (nada de historias raras de número de chamadas ou SMSs e horarios)
- Sen establecemento de chamada
Non busco:
- Prezos especiais entre a mesma conta
- Prezos especiais entre os da mesma compañía
- Números favoritos
- Nada que teña que ver cos MMS
- Nada que teña que ver coas videochamadas
- ...
- Os puntos producenme urticaria xD
enviado por fervigo o 24 xullo 2009 ás 07:44 PM CEST #
"Bueno, o caso é que a ver se podemos sacar algo e se vos gusta ;), que tampouco é plan andar a compararnos cos demais"
Bueno, realmente si que toca compararse cos demáis. De feito esa é a clave da competencia, ¿non?.
Visto como o pos a verdade é que as tarifas de R están ben para os que chaman pola tarde e á familia con todas as liñas no mesmo número, pero creo que é un perfil de cliente moi concreto, e deberiades considerar outras opcións. A tarifa decrecente si que vexo que non hai por onde collela, aí si que compensa "La del 0" mírelo como o mires.
Coincido con fervigo en moitos dos aspectos que cita, especialmente no establecemento de chamada e no prezo unitario. Está ben que haxa varias tarifas para varias opcións, para os que só o usan pola tarde, para os que o usan todo o día, etc.
Xa digo, espero impaciente a reforma das tarifas.
enviado por Paco o 25 xullo 2009 ás 05:14 PM CEST #